“Не можна примусити людину воювати”: у ЗСУ розповіли, як працює рекрутинг у військо
Джерело: unian.ua
Рекрутинг нами так розроблявся, щоб уникнути всіх негативних речей, повʼязаних з мобілізацією.
Командир підрозділу аеророзвідки “Terra” у складі 3-ї ОШБр Микола Волохов розповів, як відбувається процес рекрутингу в 3-ї ОШБр.
“У більшості випадків людям краще говорити про погане, ніж про щось хороше. Саме тому про рекрутинг говорять менше. Так сталось, що слово “мобілізація” має негативне сприйняття в суспільстві. Натомість рекрутинг нами так розроблявся, щоб уникнути всіх негативних речей, повʼязаних з мобілізацією. Головна ідея рекрутингу – підготувати людину та пояснити навіщо це їй потрібно. Оскільки, на війні не потрібні люди, які не хочуть воювати й не знають для чого це їм потрібно”, – пояснив захисник в ефірі “Еспресо”.
За його словами, пріоритетом рекрутингу є підготовка та навчання людей. Волохов наголосив, що не можна примусити людину воювати, оскільки користі від цього точно не буде.
“Що потрібно робити, щоб покращувати цю ситуацію і що ми робимо в 3-й ОШБр. По-перше, ми готуємо людей. Коли людина приходить до нашого рекрутингового центру, вона отримує всю необхідну інформацію. Ніхто жодних повісток не вручає і ніхто нікого не змушує. По-друге, людина повністю отримує базові навички обраної вакансії. Тобто, ми повністю готуємо і навчаємо людей базовим й головним навичкам. Це можуть бути штурмовики, оператори БПЛА, менеджери тощо”, – розповів військовий.
Мобілізація в Україні – рекрутингові центри
В Україні рекрутинг до ЗСУ почав працювати у 2023 році. Спочатку це відбувалось через компанію Lobby X, яка шукала для української армії потрібних спеціалістів.
Популярність посад у війську дуже відрізняється одна від одної. Зараз держава веде роботу над створенням агенції рекрутингу, яка має більше централізувати та напрацьовувати політику з одного джерела.
Українські військові пробують новий спосіб рекрутингу, намагаючись поповнити лави виснажених підрозділів на передовій. Як писав The Wall Street Journal, військові все частіше розміщують рекламу на білбордах та застосовують рекламні інструменти Instagram.